Sunday, October 9, 2016

Scalping Stelsel # 17 ( Scalping , Langtermyn Handel )

Scalping stelsel # 17 (scalping, langtermyn handel) Deur Gebruiker op 5 Desember 2010 - 07:24. Deur handelaar. Ok Hier Dit gaan. Hierdie strategie is vir scalping en vir 'n lang termyn. Hoe? Maak 'n rekening op 'n makelaar wat gee jou 'n hoë hefboom en 'n mikro rekening en microlots. byvoorbeeld ek gebruik 'n rekening met 100 dollar. 1: Open twee aftrekorder met 0,02 baie by twee 00-vlak. Soos (buystop 1,32500 en sellstop 1,32400 vir euro / dollar) wanneer die prys is sowat 1,32450 vlak. en wag om een ​​van hulle as verwyder die ander hangende orde te aktiveer. 1b: As dit snellers as oop 'n hangende einde (buystop of sellstop) 100points teen die afgesette orde. maar jy sal jou lot moet wees 0.04 baie. 2: Wag tot 100 punt (10 pitte op die voormalige stelsel) vir die eerste keer geaktiveer een as agter jou stop om gelyk te breek en laat dit gaan bereik. En agter dit 60 punt (6 pitte) (Meta Trader doen wat outomaties). 3: As dit gaan teen julle en snellers die 0.04 lot een as weer 'n hangende einde open met 0,04 100points teen hierdie een. 4: dit gaan soos dit. ) 5: My makelaar het inligting. 10 punt vir euro / dollar en dit laat my koop 0.50 lot vir 100 dollar so ek kan herhaal hierdie 13 keer en op die ou end het ek verloor net 8-10 dollar dit is nie sleg nie .. 6: risiko beloning verhouding is nie gedefinieer nie. dit verander dienooreenkomstig jou volgkeerverlies. Jy kan laat 'n handelsmerk te gaan tot 1000 punt bereik. of net die 2 dollar. dit hang jou. Maar ek raai gebruik sleep stop en kry soveel as moontlik as jy kan. 7: Dit is 'n slegte stelsel op die verlede, want versprei baie hoog was. Maar nou makelaars gee ons, 6 tot 10 punt versprei vir euro / dollar .. Ek het net begin dat die strategie kan probeer saam. Jammer vir gebroke taal. Totsiens'


No comments:

Post a Comment