Tuesday, October 11, 2016

Shinobi Brian Se Blog

'N blog resurrection8230; Sy was 'n rukkie so het ek gedink ek het 'n beter hierdie blog op te dateer. Ek havent verhandel in 'n lang tyd, hoofsaaklik te wyte aan die feit dat Ek baie tyd havent het. Ek sit my rekening op die motor-handel met MT4 maar dit was 'n slegte idee. So nou Siek opbou my rekening weer met verloop van tyd, soms deposito. Ek het ook 'n operasie verlede week op my oog, wat gelei het tot tyd uit die werk oor die volgende twee weke van my dagtaak en vier weke van my deur werk. Die operasie het 'n gas borrel wat ingespuit word in my oog, wat bedoel is om my retina herstel, te danke aan die gas druk retina rug teen die muur van die oog (my retina is losstaande deur 'n aanval op my in April 2013). Vir die pret (maar ook om mense te gee 'n idee van wat sy wil, ek het hierdie prent van wat my visie lyk in vergelyking met 'n normale oog. Die grys aan die bokant verteenwoordig die onderkant van die gas borrel (wat aan die bokant van my gesig as gevolg van hoe die oog / brein werk). Stadig die borrel sal geabsorbeer word deur die vloeistof in die oog, en die lyn tans aan die bokant sal afwaarts beweeg. Ek kan (as ek kan gepla word) blog en beelde te skep om te wys hoe dit lyk, maar Ive vertel sy baie soortgelyk aan soek deur 'n waterpas. Hierdie twee weke af werk sal beslis 'n tyd vir besinning, en moontlik 'n paar handel wees, maar ek verwag om te studeer vir 'n paar ATT eksamens wat Im neem in November. Een positiewe wat ek kan byvoeg, is dat die week voor my operasie, ek dubbel-gegradeerde my gevegskuns. EURGBP kort Ek hou van die voorkoms van 'n kort op die euro / GBP. Daar is 'n mooi sameloop van vlakke rondom 0,8690, so Im beplanning 'n kort wat gebaseer is op 'n beloning aan risiko verhouding van net onder 9: 1.


No comments:

Post a Comment